Enisecik korkmayın erken doğum falan olmuyor benimde ilk gebeligimde bebeğim iriydi gebelik şekeri çıkmıştı diyetle kontrol altına aldım ama erken falan doğmadı hatta doğmaya hiç niyeti yoktu 38+6 sezeryanla doğdu beklese beklerdi dahada ama evet tombik doğdu ama şekerden kaynaklı tombik değildi kendi yapısı öyleymiş 🙂