yeni_anne2 ben oğlumda da koymadım şimdi de koymadım. Zaten ilk zaman ıslak mendil kullanmadım. Bebek pamukları var onlarla yaptım hep çantaya da ondan koydum hem ebeye vermek için hem sonrasında kendi yanıma
2 bez koymakta fayda var ayrıca. Kimi doğar doğmaz daha giyinmeden kakasını yapıyor değiştirip yeniden takıyorlar