Kızlar merhaba bugün saat 11 de çatlatma iğnesi oldum ovitrelle takip etmek için de ovülasyon testi aldım normalde 2 gelişmiş yumurtam var t çİZgisinin kalın olması gerekmiyor mu yumurtam çatlamış olabilir mi iğneden önce , doktor cumartesi pazartesi ve çarşamba ilişki günü verdi yardımcı olabilir misiniz normal mi bu yoksa çatlamış mıdır yumurtam