Teacherlla Arkadaşlar Beta Artışlarım 20 Ocak 14 22 Ocak 61 24 Ocak yani bugün de 174 çıktı Adetime 1 gün var ve bugün açık renkte kahverengimsi bir leke geldi Bu yerleşme kanaması olabilir mi çok endişeleniyorum
DogaMom Teacherlla Hcg artışınız güzel görünüyor, yerleşme lekelenmesidir muhtemelen içinizi ferah tutun. İlk hamileliğimde bende de regl olacağım günlerde olmuştu inşallah sorunsuz şekilde ilerler her şey sizin için.
Dyguuu59 Teacherlla ben üç gün üst üste kan verdim 2 gün ara vermeden ilk 4.34 2. Gün 9 3. Gün 18 çıktı ve dün ilk kahverengi lekelenme oldu açık pembe kanamaya döndü yarın tekrar kan vereceğim inşallah yükselmiştir şeninde inşallah değerlerin güzel güzel yükselir senin kanaman ne dutumda ?
Teacherlla Öncesinde bir kayıp yaşadım, bilenler başına gelen birileri varsa bilgilendirirse çok sevinirim
Teacherlla DogaMom inşallah öyledir, inanın çok endişe yaşıyorum diğer bebeğimi 17 haftalıkken kaybettim her an bir şeyler ters gidecekmiş gibi düşünmek beni de yıpratıyor 😔😔
DogaMom Teacherlla bende 22. Haftada erken doğum yaptım çok iyi anlıyorum sizi. Şu an diken üstündeyim ama elden gelen bir olmuyor maalesef düzenli doktor kontrolü ve dua 🙏🏻
Teacherlla Dyguuu59 dünden beri hafif kahverengi şekilde geliyor lekelenme tarzında. Dün 172 çıkmıştı bugün dayanamayıp tekrar kan verdim 320 çıktı
Teacherlla Dyguuu59 inşallah sizin de değerleriniz yükselir her hangi olumsuz bir şey yaşamayalım 🤲🏻🌸