Kızlar merhaba dün farklı bir doktora gittim ağrım var diye ultrasondan bakıp ölü bebek gibi düşün dedi 6,5 haftalık hamileyim kalp sesini duyduk kese içinde bulanıklık ve parçacıklar varmış ya sakat olur ya da 12. Haftaya kadar düşer dedi çok üzüldüm başka bir doktora daha gittim o da kese bulanık parçalar var takip edeceğiz dedi böyle bir şey yaşayan oldu mu