Meridaily Melek-q renkli de daha belli sanki ben de gördüm gibi. Muhtemelen kendin daha net görüyorsun kamera da daha az belirgin. Benim de kaset testte gördüm ama kamerara düzgün çekemedim 🥺
Nuriay Melek-q bende yaptim 7 gunvar boyle ne var ne yok yaa resimde hic dusmuyor hayal bi cizgi goruyorum ama resimde hic gozuuyor. sizin testdede cooook zoraki bir silik var gibi benimkine de bakin
Aras_48_06 Melek-q yokcanım çıkmamış bende merakıma yenilip adetime altı gün kala yaptım çıkmadı bugün yaptım yine çıkmadı sırf meraktan oda artık üç gün kaldı adetime geçsin biraz yaıcam tekrardan ben diğer oğlumdada üç günmü beş günmü ne geçmişti öyle test yapmıştım benim öyle çıkmıştı
Melek-q Karakara1598 bir iki gündür lekelenmem de var anlamadım yine deneyeceği. İki gün sonra bakalım belirginleşecek mi
Melek-q Meridaily evet ben gördüm ama yarın yapsam daha belli olur mu varsa yoksa 2 gün mü beklemeliyim
Tgbkts Canim benimde oyle olmustu 6 gun kala silik cikti 5 gün kala gidip kan verdim beta 58 cikti simdi 12 haftaligiz cok sukur
Tosca Reglime daha 5 gün varken gecikmemişken böyle çok silik çıkmıştı benim de. Aynı gün kan verdim beta 36 çıktı, ondan 2 gün sonra yine kan verdim 136 çıktı
Melek-q Nuriay en üstteki resimde sanki var gibi ama çok zor gözüküyor görmek istediğimiz için mi görüyoruz bilemedim😊
Aras_48_06 Nuriay hayal görüyorsunuz 😂🤣 bende bakıyorum bakıyorum sanki görüyormuşum gibi oluyordum ama kendimizi kandırmayalım daha erken adet geçikmesini bekleyelim
Nuriay Melek-q evet oyle dogru 😁 ama şoyle vi durumda var. ben hep adetgeçince testim çikar yani adet gecikmezse bende gozukmuyor testde ona ragmen kac testi rahab etdim
Nuriay Melek-q ya kac gun once silik gorur gibi oldum esime soyledim oda sanki ilk kez. o kadar hevesliki cok sevindi soyledim kendisine cok umitlenmwsin diye sonra daha kac test yaptimsa negativ gosterdi yinede 7 gun var bakalim nolacak