Ben etlikte doğurcam Allah’tan birşey olmaz ise gebe okulunda söyledikleri doğum anına kadar eşiniz yaninizda olabilir riskli gebelik değil ise şimdilik memnunum önerdiğim doktorlar bu ay farklı bölümlerde ama geçen gün Ayşegül hocaya gittim memnun kaldım bu hafta yine gidicem