ezgisanlikose Hanımlar dün siparişimi oluşturdum. Pazar gününe kadar indirimli fiyat olduğu söylendi. Ben bu modele karar verdim yaptırmak isteyenlere fikir olur belki :)
ezgisanlikose M-g2118 İnstagramda buyukmutluluklarbutigi diye bir sayfa. Keşfette karşıma çıktı. Sipariş oluşturdum ama 30 gün sonra teslim alacağım. Görseli vs beğendiğim için burada paylaşmak istedim :)
ezgisanlikose Zembek 1590₺ ye sipariş oluşturdum ama isimli nakış işlemesi de olduğu için fiyatı sizinkinden daha fazla sanırım 👼🏻
ezgisanlikose Zembek siz nereden aldınız bu takım da çok hoş ben bir takım daha alacağım bu şekilde şey olarak ☺️
ezgisanlikose Zembek ürünleri gayet güzel aslında ben takipçi sayısı az olduğu için çok güvenilir bulmadığımdan başka yerden sipariş oluşturmuştum 😌 Ama yarı yarıya fark var resmen