Elini yumruk halde tutmasının açlık belirtisi olduğunu söylüyor doktorlar ama sizin bebeğinizin kilo alımı iyi gidiyorsa, beslenmeden sonra da elini aynı şekilde tutuyorsa muhtemelen huyu öyledir.
Kayınvalidem elini öyle tutan bebeklerin ileride de elisıkı (tutumlu hatta cimri) olacağını söyler hep 😅