nurismommy nurismommy kızlar adetime 8 gün var kasık ve bel ağrım arttığı için test yaptım böyle gölge gibi çıktı ama ilk 5 dakika içinde sizce var gibi mi
gulcineray nurismommy bende de boyle ciktiydi aynı testte 2 gun sonra bi daha yaptim o zaman pozitif cikmisti ama baska test almistik bunun dışında o zaman emin olmuştuk cizgisi cikinca.
nurismommy gulcineray çok erken biliyorum ama içimde bir his oldu açıkçası bir de saçma ama rüya gördüm karşımda karnı burnunda bir kadın vardı ona bakıp ağlıyordum ağrılarım da olunca yapmak istedim inşallah vardır 🤲🏻
Durugibi nurismommy inşallah vardır ama var bence ya en iyi sonuç kanda çıkar muhtemelen 2 yada 3 haftalık
Gzde4507 Yarın tekrar deneyin bnce. Hatta akşama bile tekrar deneyin.Bnmde ilk yaptığım silikti. Ertesi gün koyulaşmıştı reglden 4-5 gün önce belli olmuştu