silaciftci @Eymenkuzusu 8 haftalık karından muayene 2. Çocuğum çok merak ediyorum şimdiden teşekkür ederimmmm🌸
mucizemom8 silaciftci sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin inşallah Allah ben ilk bakışta içimden kız geçti darısı bana olsun inşallah sağlıkla kolaylıkla 😍
Lila16 silaciftci normalde ben anlamam ama arkadaşım bana şey demişti o iyi anlıyor tutuyormuşta, kese fasulyeye benziyorsa kız yuvarlaksa erkek oluyormuş, sizinki de fasulye gibi kız mı acaba diyorum
gezentianne Lila16 Benim iki hamileliğimde de kese başta fasulye gibiydi ilki erkek ikincisi kız bence alakası yok🥰🙈
2bebek-41 Lila16 benim öyle.oldu oğlumda yuvarlakti şimdi fasulye gibiydi uzun kızım olacak hayırlısıyla 🤗
mucizemom8 Rosegold27 valla direk görünce bunuda icimden erkek geçti çok anlamam ama içimden geçeni söyledim Rabbim sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallah canım maşallah🙏♥️
gezentianne Lila16 Yok halk arasında öyle bir inanış var sizin almanızla ilgili değil😀 ama tutmuyor bilimsel değil. Ben de örneğiyim😝
Lila16 gezentianne olabilir ultrason fotolarından anlamıyorum bile, ama ben rus takvimini uyguladım hem kendi bebeğim hem arkadaşlarım tuttu ondan eminim ama 😂
Lila16 2bebek-41 aaaa sağlıcakla alın kucağınıza, hatta arkadaş bana fasulye gibi mi dedi evet dedim tmm kız dedi kız da çıktı ama tutmayaniliyormuş