--mom- Selam kızlar 35. Haftaya girdik düzenli çatlak yağı kullanmama rağmen bugün itibariyle göbeğimin alt kısmında ilk çatlağımı gördüm ☹️ Sizlerde oldumu olduysa kaçıncı hafta da başladı ?
mlkkk --mom- çatlak olacaksa istediğinizi sürün her türlü oluyor hatta gebelikte çatlağı olmayıp doğum sonrası olanlarda oluyor.Ama karın büyümeye başladıkça çatlak görülme olasılığı artıyor 35haftaya kadar hiç olmaması çok iyi 🙂
Dlr13 --mom- çatlak yağı kullanmadım arada zeytinyağı sürüyordum 34. Haftada çok az çatlak oldu kasık kısmında şu an 36. Haftaya giricem bakalım sonrası nasıl olcak. Genetik çok önemli bu konuda bazen hiçbir şey fayda etmiyor eninde sonunda çatlıyor
Alisde --mom- ya tamamen genetik gercekten hic birsey surmedim aslada catlamadim ama cok dikkat edip duzenli yag surenlerde catlayabiliyor dogumdan sonra geciyor sanirsam bilemedim benim kalcamda olmustu dogumdan sonra küçük boyle mor mor ama kendiliginden gitti
--mom- Alisde Evet bencede genetik annemde çatlamış sanırım dikkat etsem de bende çatlamaya devam edeceğim
mlkkk --mom- yok o zamanla beyazlıyor ama kırmızıyken çatlak giderici kremler kullanmak görüntünün tedavisi için bi fırsat tabi hamilelikte kullanılır mı bilmiyorum🙂 ben sarı kantaron ve lilerac kullanıyordum ama her türlü çatladım 😅
Jasmine2426 --mom- 40+4 te doğum yaptım hiç çatlak olmadı krem son zamanlar düzensiz kullandım yani , bence biraz da genetik