Ayse3434ay Arkadaşlar tetanoz aşısını tamamlayanlar bırıncı dozdan sonra ne kadar süre ıcınde ıkıncıyı olmak gerekiyor yaptıran oldu mu
parliyokralice Ayse3434ay 1 ay sonra 2. Doz ben şehir dışında olduğum için 6hafta sonra oldum bi sıkıntı olmadı