Busmumyy Beklenen adet gününde test yaptım 1 gün gecikti çift çizgi çıktı hemen ikinci testi yaptım oda çift çizgi inşallah doğrudur !
Eda42_ Busmumyy Hadi inşallah gözün aydın olsun kan tahlili yaptir orada kesin belli olur yüksek değer çıkarsa randevu alıp gidersin doktora
Busmumyy Musilk-1 son kullanma tarihi testin 2027 görünüyor ama 1 aydır test buz dolabında duruyordu saklanma koşullarına baktım oda sıcaklığında tutun yazıyor inşallah buzdolabında sakladığım için yanlış sonuç vermez😢
Busmumyy Eda42_ çok teşekkürler sabah 8.30 gibi verdim kanımı acaba ne zaman düşer e nabıza bilginiz var mı
Musilk-1 Busmumyy nemli ortamda durmaması gerektiğini biliyorum testi tekrarla kafan rahat etsin yatak odasında sakla bidaha
Eda42_ Busmumyy Sağlık ocağında mi verdin öyle ise bazıları akşam 5 diyor benim sağlık ocağı birgün sonra çıkmıştı özel yada acil ise simdiye çıkmıştır