Hanımlar merhaba dün gece acile gittim çok kötüydüm ateşim vardı bacaklarım hiç tutmuyordu ben dahiliyeye gttim öncesinde kendi doktoruma yazmıştım bana ilaç yazdı sizce kullanmalımıyım bu ilaçları kullananan varmı bebeğe zarar verirmi 22 haftalık hamileyim öksürük için notuss parol aferin forte yardımcı olun lütfen