4 gün önce kızım influenza oldu eve kapandik malum banada geçti 37 haftalık hamileyim şuan boğaz ağrısı halsizlik beni mahvetti dün gecede felaket bir öksürük tuttu göğsüm aciyo resmen öksürürken doktorda sadece antibiyotik verdi yolladı bişey yapamam dedi
Demin kalktım bir duş alayım diye yine bir öğürme geldi sanırım öksürmekten 2 kez istifra ettim afedersiniz çok zorlanmaktan altıma kaçırdım hamilelikten malum bı baktım idrarim pembe gelmiş iç camasirima ciddi bir durum mudur bu napcam bı turlu iyi olamıyorum 😓