Ebrarin_annesiiii0623 Kızlar bisi sorucam size dün sekerpare yaptım şerbetini tam çekmemiş acaba bugün tekrar şerbet yapsam döksem olur mu çekermiş serbetini
Ebrarin_annesiiii0623 Talentedmom ewt Bi kısmı çekti Bi kısmı çekmedi bnde anlamdım tarife göre yaptım ama bisi anlamadim
Ebrarin_annesiiii0623 Talentedmom tepkinin altına gelen kısım çekti üstü çekmedi kalbim yoktu ona göre bende kare tepside fırının tepsisinde serbetlemwk zorunda kaldm anlamdım bisi
Ebrarin_annesiiii0623 Talentedmom az bisi kaldı tepside şerbet onu normal suyla kaynatıp döksem olur mu acaba
Talentedmom Ebrarin_annesiiii0623 bence denemekten zarar gelmez ama tatlı soğuksa ılıktan biraz sıcak olsun şerbetin
MinikBrokoli Çeker bence , biri soğuk biri sıcak olacak , üstleri kuru ise ters çevirin olur inşallah
Ebrarin_annesiiii0623 Talentedmom öyle yaptm cnm bakalım çekick mi şerbeti yoksa da öyle yerim heveslendim bisi yapiorm böyle hüsrana uğruyorum bisi yapasım gelmio sonra bide eşimin dırdırı çekmiş oluorm