Vajinismus olduğumdan dolayı hem devletteki hem özeldeki doktorum sezaryen önerdi. Ama eğer acil bi sancım olursa devlette acilde kim varsa o doktorla devam edecegim. Belki de gittiğim doktor normale zorlayacak.. Özeldeki doktorumda çok iyi bi doktor. Ama doğum için 45 bin deniliyor. Maddi durumum var aslında ama para harcama konusunda fazla tutumluyum. Siz olsanız hangisini seçersiniz.