Manolya89 Adetime göre 5 haftalık hamileyim tahlil sonucum ilk yapıldığında 1215 di bir hafta sonra 9.000 e çıktı fakat ultrasonda sadece kese görünüyor bir hafta sonra tekrar bakılacak aynı durumu yaşayan var mı 🥹
Sinembaby Manolya89 bende tam 5 haftalıkken gittim kese gözüktü ama bebek henüz küçük olduğu için gözükmedi 2 hafta sonra yeniden gel dedi Daha çok küçük olduğu için gözükmüyormuş telaşlanma görürsün inşallah bi sonraki kontrolde 😇
Manolya89 Sinembaby inşallah öyle olur bana da dedi ki doktorum hemen hamile olduğunu söyleme belki erken olduğu için görüşmemiştir belki boş gebelik de olabilir dedi umarım öyle değildir Allahım sağlıkla nasip etsin ❤️
hnyildirim Elfhnm 6+1de gittiğimde bende göremedim bebeği doktor haftaya gel kalp atışı için dedi yarın gidicem doktora siz kaç haftalıksınız
Manolya89 Elfhnm evet bu Salı gittim çok şükür bebeğim göründü kalp atışı var ❤️ rabbim herkese nasip etsin sağlıkla kolaylıkla geçsin inşallah
Elfhnm hnyildirim 6+2yim bugün ama gidip gitmeme konusunda kararsızım gider de tekrar duyup göremezsem endişelenirim diye
hnyildirim Elfhnm bence sizde haftaya gidin ben 5 haftalıkken sağlık ocağında ki ebe 8 haftalıkken git daha çok erken gidersen bebeği göremezsin üzülürsün kafana takarsın demişti en mantıklısı 7. 8. Haftada gitmek bence de
yasen1 Manolya89 çok normal 7 haftalık alttan bakarak gözüktüydü 5 haftalık anca kese olur sıkma canını canım
Elfhnm hnyildirim ben de 7den sonra gitmeyi düşünüyorum o yüzden ama mide bulantılarım falan çok oluyo var gibi hissediyorum o yüzden 😇
Necc86 Manolya89 bende 5 haftalıkken gittim beta 2898 kese görünmedi cuma gel dedi. Yarın gidicem inşallah hayırlı haber alırım
Patiseverana Aynı durum bende de sevinemeden geldim doktordan ama durum normal bence beş hafta daha çok az bekleyelim bakalım sabırla inşallah sağlıkla duyarız sonrasında da kucağımıza alırız🥹🌺
Necc86 Kızlar dr muayene oldum. 6 haftalık şuan sat göre ama karından baktı kese daha küçük haftaya tekrar bakalım dedi