Ayse15 Kızlar oğlumun ismi bahadır şimdiki bebeğim kiz olacak allah nasip ederse bende Buğlem koymayı düşünüyorum sizce isim güzel mi ☺️
sevaldqn1 Ayse15 güzel bir isim düşünmedim değil kızımın ismi nehir lina 2. Ye hamileyim oda kız bunda ben elizan gökçe yada defne isimlerini çok istiyorum eşimle henüz konuşmadık bu konuyu 🫠
Ayse15 sevaldqn1 defne ismi yakinimda var o yüzden pek düşünmedim oglum bahadir olunca Buğlem yakin geldi 🥰