kuzuannesi4234 gerçekten mi ay hayırlısı olsun ben de hep kız hissediodum bir oğlum var 10 yaşında fetal Dna da erkek çıktı ultrason yorumu da erkek oldu doktorun 🪷 ilk oğlan olunca ikinci oğlan için isim bulmakta aşırı zorlanıyoruz 😄 siz de sağlıkla kavuşun prensesinize inşallah