_haticeeee_ Merhaba gece bacaklarımın ağrısından hiç uyuyamadım yaklaşık bi 20 dakikadır da adet olacakmışım gibi sancım var uzanıyorum sağa dönüyorum devam ediyor bu sancı normal mi acaba hemen panik yapıp doktora gitmek istemedim :(
gulcineray _haticeeee_ evin icinde yürüyüş yapın o zaman azalma oluyor. Ayaklarin agrimasi veya uyuşmasida cok normal uykudanda uyandirabilir. Bu durumlar cok normal. Aklinizda yine kalmasin her zaman ilk doktora sorun.
Ssdg _haticeeee_ benimde iki gündür bu şekilde ağrım oluyor adet olmadan 2 gün önceki sancılar gibi 🥹 ara ara giriyor iki gündür yoruluyorum belki ondandır diye düşünüyorum ama umarım ondandır 🥹 24 haftalığım korktum bende bi bakayım dedim
_haticeeee_ Ates06 bu şekilde okumuştum bende ama insan ilk gebelik olunca biraz panik oluyor sanırım :)
_haticeeee_ gulcineray dün kontrolüm vardı tekrar gidip ultrasona girmek istemedim bu ay üst üste çok bakıldı ultrasonla o yüzden buraya bi danışayım dedim çok teşekkür ederim :)
minussset _haticeeee_ evet panik oluyor. Sizin Regl sancısı ne zaman geçti. 1.5 gündür bende tekrar bu ağrıyo yaşıyorum. Rahim büyüme ağrısı adet ağrısı gibi sancılı mı oluyo
Ates06 @_haticeeee_ kesinlikle benimde ilk olduğu için çok korkmuştum önce mesaj attım doktoruma sonra gittim içim rahat etmedi 🤣
busrada Selamlar , bende dün gece aynı ağrıyı yaşadım hatta bi an adet olucam ya kesin bu başka bişey olamaz dedim 😂😂 ne yapsam fayda etmedi neyseki şimdi daha iyiyim 🥹😍 bu bile insanı mutlu ediyor ama bin şükür .. bedenimiz öyle mucizevi ki 🥹🩵🌸🤍
Zhr_mom1 Bende aynı durumdayım sabah kalkrken zorlnıyorm 23/5 teyim yani 30clu haftalarda napcam bilmiyorum. Bacaklarmın bitiş noktasında ağrı oluyor resmen . Ve nednse bbğimi hissedemiyorum dünden beri . Endişeleniyorum korkuyorum daaaa . Çarşmba randevum varrr harlt etmmemesi de norml mi?🥹
_haticeeee_ Zhr_mom1 bacaklarımın ağrısından gece uyuyamıyorum bende bacak arama yastık koyuyorum biraz dinlendiriyor :(
_haticeeee_ Ben pazartesi günü gittim doktora ağrıların olabilir ama ağrıların sıklığı önemliymiş rahmimiz büyüdüğü için ve doğuma hazırlık açısından yalancı sancılar olabiliyormuş bu şekilde bilgi verdi :)
_haticeeee_ minussset benim hala devam ediyor 31 haftanın içindeyiz. Doktorum iki haftada bir kontrol ediyor şuanlık elhamdulillah bi erken doğum riskimiz yok ama ağrım fazla olduğu için tedbirli davranıyor🥲