gmzgtnk Kizlar pazartesi aşılama olacağım verdikleri kagitta ürolojiden spermiyogram ve yıkama işlemi icin kayıt açtırın yazıyor. Pazartesiye ürolojiye randevu bulamiyorum napmaliyim?
Adakiz44 gmzgtnk direk gidip aşılama olacağım deyip kayıt açtırın biz sıra beklemek istemediğimiz için servise çıkıp açtırmıştık artık bizi tanıdıkları için belkide bilmiyorum her yerde yardımcı oluyorlar
gmzgtnk Adakiz44 Tesekkur ederimm. O zaman direk gidip doktora söyleyeceğiz umarim aksilik cikmaz randevu almamışsın deyip.
Adakiz44 gmzgtnk elinize kağıt vermişlerdir zaten aşılama olacağınıza dair sekreter bize sadece kağıdı görebilir miyim demişti