Merhaba hanımlar ben sezaryen düşünüyorum ama kesilmekten ve sonrasi kalkamamaktan acı çekmekten korkuyorum kalici bel agrisindan korkuyorum. Benim daha ilk dogumum olacak 34. Haftamdayim çok az kaldı. Vajinal doğum istiyorum ama kesi den ve kalcam hassas olduğu için zorlarsam kalça çıkıkligi yaşarım diye korkuyorum(ailede kalça cikikligi var) yani vajinal istiyorum ama mecburiyetten sezeryan düşünüyorum. Ayni zamanda vajinal dogumda icin parcalaniyor degmez sezeryan acisi cek daha iyi diyorlar. Özellikle her iki doğumu da yapmış kadınlara soruyorum sizler ne önerirsiniz hangisini yapmaliyim:( :(((((