Momiesss Merhaba, bende sizinle aynı gündeyim. 2 gün önce ilk dozu oldum. Biraz kol ağrısı var. Ateş olmadı. Başka bir sebepten dolayı olmuş olabilir mi acaba üşütme vs gibi. Bir kaç gün takip edin çok ateşlenme olursa doktorunuza haber verin bence. Geçmiş olsun 💐