Senanur07 Kızlar ben hem özele hem devlete gidiyorum ptesi devlette kontrolum var 26. Haftalık olacağım. Devlette şeker yükleme yaparlar mı yoksa özelde mi yaptırmam gerekiyor
Girlmama Senanur07 belki de yaptırmaman gerekiyor konuştun mu doktorunla ben özel takipliyim sana yapmama gerek yok değerlerin gayet iyi dedi
gulcineray Senanur07 bende devlet takipliyim. Devlet hastanesindede yapiyorlar, dpktorum tercihi bana birakti seker yuklemesi yapalim mi yapmayalim mi dedi ben kabul etmedim. Herkesin kendi tercihi.
Senanur07 Girlmama ptesi konuşacağım. Geçen hafta tahlillerim yapıldı şekerim normal çıktı yani ne düşük ne yüksek kilo alımım da güzel belki yaptırmaz
Ass234 3 kere kan alıyorlar , kan aldırmakla ilgili sıkıntın varsa bence özelde yaptır. Devlette 3 kere iğne giriyor özelde bildiğim kadarıyla damar yolu açıyorlar, sana kalmış tabi🥰 ben bilseydim özelde yaptırırdım sırf bu yüzden..