Asminlina Kızlar 39+1 haftalığım kontrolüm vardı doktor kafası büyük dedi haftasına göre bu zamana kadar böyle bişey yoktu detaylı ultrasyonda da kalpte parlaklık çıkmıştı çok kötü oldum sancımda yüksek çıktı alttan muayenede açıklık henüz yok
Fatmaacylnn Asminlina yanlış olabilir banada 35inci haftada büyük dedi doktor böyle olursa 38 de sezeryan yapalım dedi o zamana kadar hiç öyle bişey denilmemişti 37+5 te gittim yine normale döndü 🌸