Aylaa123 Sağlık ocağındaki ebe 6 aya kadar yaptırabilirsiniz demişti, doktorumuz üçüncü ayda önerdi biz o zaman yaptırdık. Damla ile bakma gibi bir şey olmadı, ve siyah-beyaz oyuncak gibi bir şey ile takip ediyor mu diye muayene yaptı, iki ayrı aletle de uzaktan bebeğin gözüne odaklayarak bakti, bizim muayenelerde gözümüzü koyduğumuz ölçüm aletine benzer bir şeydi. Işık tutarak da iyice baktı gözlerine, bu şekilde oldu muayene.