Baby-ES Geçtiğimiz haftalarda çok daha hareketli ve hareketleri sertti, son 2 gündür daha sakin hatta birkaç saat hissetmiyorum, dinlenmeye geçince de sakin sakin kımıldıyor. Sizlerde nasıldı?
user5213269953 Baby-ES benimde öyleydi bugün tam 30. Haftadayız dediğiniz gibi bir süredir hep sakin hatta bir gün boyunca sadece 1-2 kere hissettiğim oluyor
Baby_B Baby-ES dönemseldir canim Bende tedirgin olmustum o haftalarda Cok pozisyonda degistirmeye baslamisti Kanala girmiş oyuzden öyle oldu galiba
Baby-ES Ayse0434 bir müddet ben de öyleydim ama büyüdükçe her yerde hissediliyor 🤭 yine de doktorunuza danışmanızda fayda var