Kızlar nidicard 10 mg kullanan varmı aranızda uykusuzluk yaptı mı yan etkileri ne oldu bn cok kötü etkileniyorum günlerdr uyumuyorm ödem kızarıklık baş ağrısı bu ilac mı etki yaptı acaba birde tiroitim bi yükseliyo ilac kullanıyorum düşüyo ondan mı acaba oda uykusuzlk yapıyormus ama 1 saat bile uyumuyorum sbha kdr bekliyorum gün başlasın diye 34 haftdym dr 37 kdr kullanmak zorundasn dedi dayanılcak gibi dğl yani bu ilacı kullananıp böyle olan varmı ya