Kızlar oğlum 5 ay 4 günlük sleepy junior 5 kullanıyoruz ama bu aralar fazla taşırmaya başladı bez mi küçük oluyor acaba tam çözemedim sleepy junior ayrı normal sleepy ayrı mı bilen yazabilir mi?
Birde bu ayda ki anneler siz kaç numara kullanıyorsunuz?