Polyana12 Merhaba hanımlar kasıklarım da adet ağrısı gibi sancı var arada belime ağrı giriyor bu arada 37+3 üm ilk hamileliğim de sancı belimden gelmişti ama öncelikle
ceren-123 Polyana12 39+1 aynı şeyleri yaşıyorum bende o gün bugün mü diye diye geldik bakalım ne zaman olacak 🥲
KubraYksl1 Olabilir canım benim. Genellikle gerçek sancılar belden kasıklara vururmuş. Doktorunla mutlaka iletişime geç. Nst’de çıkar bu sancılar. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin hayırlı olsun şimdiden 🥰🥰🧿
Polyana12 Ebru1234 sancım geçsin diye dus alıp uyumuşum yalancı mı gerçek mi diye öğleye kadar bir takip edeceğim ara ara yokluyor