Yarenn24 aynı durumu 33+6 da yaşadım. Bana serum takıldı hemen erken doğum riskinden dolayı. Doktorum en azından 36-37 yi görmemiz lazım dedi. Nst’de sancım çıkmadı serumu yedikten sonra ama doktor mu tane yaparken çok erken bu durum için demişti. Aynı senin benim ağrıyordu ama benim kasıklarıma inip bacaklarıma vuruyordu. Doktorunla mutlaka görüş bu durumu. İçini de ferah tut. Artık zamanım geldi diyor olabilir bebeşiniz. Sağlıkla ve vaktinde gelsin inşallah., 🥰🥰🥰🥰