Selvozge
24 haftalık hamileyim iki gündür mide ağrısı gaz sıkıntısı çekiyorum yanmada çabası aynı durumu yaşayan var mı doktorum rennie şurup önerdi içtim ama banamısın demedi 😓
Yazar
Çocuk saçlı olacağı için mide yanması olur hep öyle derler 😊 bana da doktorum rennie çiğneme tableti verdi bende çok çekiyorum şuanda da var yanmam çok birşey kullanma taraftarı değilim ama
Metonya
Ben 1.trimesterdeyim benimde mide yanmalarım oluyor doktorum gaviscon double action yazmıştı rahatsız hissedince ondan içiyorum hemen etki ediyor