Kızlar yaklaşık 1 aydır 14.gun aralıkla.hasta oldum… İlkinde öksürük yine pekmekz tereyağı ile kesti 15.gun geçti şimdi.yine boğazdan yakalandım ve öksürükten bitigim …. Kadın doğuma gittim ,kadın.dogum acile gittim ne ilaç ne bişe hicbise veremiyorlar., göğüs hastalıklarına git diyo bana ne yapicamm ben 31+5 hafta 🤔🤔 ne yapicammbebegime bişe olur mu oda öksürükten rahatsız oluyor mu sizce ona geçmez inşallah ya çok korkuyorum….