8 8.30 gibi sezeryan olacağım İnşAllah 🥺biraz heyecanlı biraz da korkuluyum spinal anestezi ile olacağım dualarınızı lütfen esirgemeyin bana çok çok dua edin Allah rızası için Allah’ın izniyle sağ salim kurtulalım inşAllah ameliyattan çıktıktan sonra yine iyi hissedince insAllah buraya sizlere yazmaya geleceğim Allah’a emanet olun hepinizden bol dua bekliyorum🥰