Silanizz-09 35+2 olduk çok sıkışık bir halde uyandım lavaboya gittim ama afedersiniz 2 damla yaptım kasıklarımda sıkışıklık çok var ama mesanem bosalamiyor 2 damladan fazla idrar çıkmıyor sanki birden pat diye patliycak ve rahatliycam hissi var ama yapamıyorum
Musilk-1 Silanizz-09 canım bebek baskı yapıyordur belki kilosu fazladır bebeğin erken doğar bende sürekli tuvalete tasınıyordum çünkü