39+5’te yani dün öğlen nişanım geldi peşine kakamı yapar ki ağrılar girip çıkıyordu ama çok sayamadım düzenli değil gibiydi ebe arkadaşıma sordum hastaneye gel riske atma dedi sancılarım düzenliymiş yatışım yapıldıktan sonra da kesik kesik suyum gelmeye başladı. 2 gün önceki muayenemde hiç açıklığım yoktu ve bebek yerleşmemiş kafası çok yukardaydı ama dünki muayenede iki cm açıklık çıktı o yüzden suni sancıdan ne kadar korksam da kabul ettim yarım saat suni sancı aldım sonra kendi ağrılarımla devam ettik bir de doğum esnasında benden kaynaklı olarak ıkınamadığım için suni sancı takıldı. Yeri göğü ayağa kaldırıp herkesi rahatsız ederek doğum ağrılarına dayandım ve herkesin çabasıyla birlikte doğurdum ağrılarım 11 gibi başladı 18.20’de kızım doğdu maalesef çok pozitif güzel bir hikayem olmadı ama sorularınız varsa seve seve yardımcı olmaya çalışırım.
Not: bunları bebeğimi emzirirken yazıyorum 🧿🧿