Arkadaşla daha önce ki hamileliğimde erken doğum riskim vardı 23. Haftada sütüm geldi 26 da doğum yapmıştım şuan 25 haftalık hamileyim ve 23 den beri sütüm geliyor damla damla çok tedirginim doktorum olabilir ama nadirde olsa erken doğum belirtisi dedi bu durumu yaşayan var mı