Elifmehmetemin vallahi canım ben hamileyken oraya gittim 34 haftalıktım ağrılarım vardı bebek baş aşağı rahimde açılma var dedi devlet hastanesi o hastanede yeni doğan yoğun bakıma bölümü olmadığı için oraya gittik bize geldi dedi 2 santim aciklik var sonra başka bir kontrol etti dedi hiç açılma yok sadece yumuşama var inan başka biri geldi yine kontrol etti sen serum nedir ise filan derken sonra dedi ki açılma yumuşuma vesaire hiçbir şey yok eve git ederim bebeğime içimde bir şey olsa bu sorumluluğu kabul ediyor musunuz diye. Bebeğine bir şey olsa ben niye sorumluluk kabul edeyim kanama Aveya suyun gelirse tekrar gelirsin istersen sabaha kadar orada bekle sana hiçbir şey yapamam dedi hiç iyi değillerdi doktorun kendisi gelmedi saat 5 gibi çıkmadan önce geldi bütün hastaları kontrol etti o da gelip bizimle muhatap olmadı zaten asistan doktorlardan bilgi aldı çıktı gitti