Kızlar selaaam. Bir haftadan fazladır nefes darlığı yaşıyordum ama bugün akşam fark ettim ki daha iyi hale geldi sanki birde zaten normalde de sık idrara çıkardım ama deminden beri o da normalimden daha fazla oldu. Acaba bebeğim doğum kanalına mı girdi