Peri_Omer Sanırım bebeğim büyük olduğu için bilmiyorum. Kalbi durduğunu devlet hastanesinde öğrendim. Tek doktorla kalmamak için bir de özel hastaneye gittim. Oradada aynı cevabı alınca işlemi sordum. Özeldeki doktorum da önce ilaçla doğum yaparsın sonra içerisi temizlenir dedi. Aynı işlemi her türlü yapacakları için devlet hastanesine gittim geri. Orada oldu işlem. Ki hiç normal doğum yapmadım bir tane sezaryenim var. Çok zordu ama oldu bitti. 🥺