Ayseeeegullll Kızlar 39+3 deyim bugünden beri vajina ve makatta sık sık kramp gibi ağrı giriyor en fazla 2 3 dk sürüp geçiyor doğum sancısı dedikleri böyle bir şey mi bilmiyorum
Blueeberryy Ayseeeegullll evet ama ne siddetle geliyo dayanamayacagin kadar mi banada suni verdiler bel agrisi regl agrisi yapti ama 2 gunde 3,5 cm acilmam olmustu hemen doğum olmaz zaten
170420 Ayseeeegullll dakika tut 5dakika da bir gelip sancı kivrandiriyor bu dakika düştükçe sancılar şiddeti dahada artıyor yatıp dinlen sol tarafına uzan biseyler geçmezse dakikada bu sekildeyse bir acile gitmende fayda var çünkü haftanda gelmiş zaten
Blueeberryy Ayseeeegullll ayy insallah kolaylikla doğumunu yaparsin saglikla bebisini kucagina alirsin🥰
Ayseeeegullll Blueeberryy Ay Amin inşallah ama hiç açılmam yokmuş nst de sancılarım çıktı ama çok yoğun değil dedi yarın doktorum tekrar yanına çağırdı bakalım ne olacak 🥹
Blueeberryy Ayseeeegullll en azindan kendi sancilarin var acilmanda olur yukaridaki onerileri yapmaya calis 🥰