Busratrngg Acile gittiğimde 29 haftalık açılmam vardı nts bağladılar daha sonra 32 de genelde 32 den sonra bakıyorlar yarında gideceğim 37 haftalık gebeyim
tospikk1 Perinatoloji bölümü 30.haftada nst bakalım bi dedi çektirdim. Tam istediğim gibi süper dedi. 2hafta sonra gel mutlaks dedi. (Bebeğimin iki böreği de büyük belki o sebep ile istedi bilemiyorum)