Benim ilk çocugum da herkes gbı cinsiyet ayırmaksızın evlat hasretındeyken kızım olcagını ögrendik çok şükür Rabbim bi kız verdi ama şimdi insanogluyuz sonuçta her meyveden olsun ister ya hani eşim oğlumuz olsa yeter daha yapmam dedi bikaç kez şaka yapar gbı oyüzden bende araştırma yapım dedim böyle bişey tabiki tarifi veya ne bilim siparişi olmaz bunun farkındayım ama dua ediorum Allah isteyen herkese evlat versin ve tattrsın ama acaba erkek bebek olanlar yeme içme varsa bi taktik tavsiyeleri olursa sevinirm😊😊