Aaayseeert evet perinatoloji uzmanı Babür Kaleliye gittim kistik higroma tanısı kondu. Engelliydi doğma ihtimali %10 du. Ozan kuzu ise bana progestan kullandırttı 1 hafta yat kalkma dedi. Fatal dna verdirdi. Ki ultrason tanısı olduğu için fatala bile gerek yokmuş. Ayriyeten bebeğin Karaciğeri de dışarıdaymış. O gün 20 dakika ultrasonda durdum baktı baktı anlayamadı. Tatlı dilli güler yüzlü bir adam ama Sağlık sözkonusuyken başarı daha önemli.