Merhaba arkadaşlar ben 33 haftalık gebeyim ve bugün çok şiddetli kasık ağrısı var bu durumu yaşayan varmı aranızda ayağa kalktığımda çok şiddetli sancı giriyor vajinada sürekli batma hissi oluyor veenim gibi olan varmı gece gece daha çok arttığı için hastaneye gitmem gerekirmi aranızda bu durumu yaşayan varmı