Software Selamlar bebek bezi olarak molfix düşündüm ama 3 çeşiti var gördüğüm kadarıyla yendoğan için hangisini almak gerekir? Premium,pure&soft ve mavi olan var. Islak mendil olarak sleepy bio natural düşündüm önerisi olan var mıdır?
yeni_anne2 Software mavi pakett eskisi gibi ö İyi degilmiş diyorlar bilmiyorum molfıks pure&soft kulanıcam o iyi diyorlar
Hamide_00 Software ben mavi paket olandan kullandım hep oğlum da bir ara da puresoft almıştım pek beğenmedim inceydi ikinci bebişime de mavi paket aldım hep doğunca kullanıcam inşallah ıslak mendil de molfix yeşil paketli kullandım hep
tazebiirannee Software ben oğlumda mavi olanı kullandım çokta memnundum. Islak mendil de sleepy bio natural olanı al mavi olan ıslak havlu yazıyo zaten, diğerleri çok ince kaka falan silerken çok bulaşıyo ama bu havlu gibi kalın olduğu için daha güzel
melikeayna Software Bebek bezini stok yapmayın tavsiye etmem her bez her bebeğe iyi olmuyor ıslak mendil yerine de pamuk daha iyi iyi bir pişik kremi de lazım ecowell tavsiye ederim onada tamamen organik
Software tazebiirannee Hamide_00 yeni_anne2 teşekkür ederim hepinize 🙏 pure soft içeriği değişmiş galiba bel oyuntusuda eklenmiş. İlk ay onu alsam sonra mı maviye geçsem arlarında fiyat farkı var
Software melikeayna ya evet stok yapmıcam ama ilk ne alayım onu bilemedim. Pamuk aldım ama nolur nolmaz diye elimin altında ıslak mendilde olsun diyorum