Turuncukadin 22+3 olduk bebek baş aşağı duruyor kızlar normal mi bu haftalarda yoksa erken mi. Bugün doktor kontrolündeydim bir sıkıntı görmedi ama endişe ettim yine de erken mi diye
gulzaadee Turuncukadin bana 22 den itibaren hep baş geliş dedi doktorum şuan 28+3 deyiz baş geliş pozisyonunda yine bende erken diye düşündüm ama doktorum normal dedi bana
Hulu61 Turuncukadin Turuncukadin Benimde o haftadan itibaren baş aşağı şuan 33+5 im şükür hala baş aşağı umarım böyle devam eder
Gunduzanne Turuncukadin benimki 32.haftada dönmüştü canım. Hatta yani baya şiddetli döndü o akşamı unutmam babamın karşısından zor kalkmıştım 😂
Aleyysss000 Benimde o haftalarda doğum pozisyonundaydı bir sonraki kontrolde makat geliş pozisyonuna döndü değişirmiş normalmiş doktorum öyle söyledi.
Turuncukadin Aleyysss000 ya inşallah değişir çok erken geldi çünkü bana. Doktor bir şey demedi ama baskı hissettigim oluyor arada
Aleyysss000 Turuncukadin Eğer rahim uzunluğu kısalığıyla ilgili olumsuz bir durum yoksa hiç panik yapma baskı hissetmen normal arada bana da oluyordu. Ayrıca zaten normali doğum pozisyonunda olmasıymış öyle söyledi.
Turuncukadin Hulu61 ya ben de öyle olmasını çok istiyorum normal doğum açısından ama bu haftalarda olunca erken diye düşündüm. Endişe ettim ilk gebeligim bir de
gulzaadee Turuncukadin Hiç endişe etme eğer olumsuz bir şey olsa doktorun söylerdi zaten, rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌸
Turuncukadin Aleyysss000 yok uzunluk gayet iyi dedi doktor şükür ama endişe ettim işte tecrübem de yok. Teşekkür ederim
Dilab33 Baş aşağı durması normal bir durum sen muhtemelen doğum kanalına baş aşağı girmesi durumu ile karıştırıyorsun doğum kanalına girmediği sürece sıkıntı olmaz
Turuncukadin Dilab33 evet sanırım öyle düşündüm. Rahim ağzı uzunluğu gayet iyi şu an ama işte tecrübesizlik insan endişe ediyor☺️