Ben öğlen 3 te kan verdim ertesi sabaha kadar bisi yoktu. E nabizda hastaneye gittiğim bile görünmüyordu. Sonra HASTANEYI aradim kadin doğum sekreteri gelmeniz lazim telefondan islem yapamayiz dedi laboratuvara sorun diye ekledi. Tekrar aradım santrale söyledim lab. Bisi yapamaz bilgi işleme aktarıyorum sizi dedi. Ve bilgi işleme durumu anlattım tc. aldılar iki dk içinde sisteme işlendi. HABERINIZ OLSUN.